If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 6 December 2012

Thankz Allah :")

Assalamualaikum --"
nampak tak muka EXITED saya :)

hehehe , firstly aku nak nk ckp ALHAMDULILLAH :") terasa beban semua dah tade kot . hehe . happy tu tade lah sampai tahap nak gila kan just happy siket-ii sudah . hehe , jangan terlalu seronok .. nanti ape pun tak dapat . hehe . k hari ni adalah last pape aku . tadi pehh kenangan yang paling seksa time jawab exam , mungkin ujian . hujan lebat sampai tempias kat tempat aku , habes rosak kertas paper exam aku :') naseb baek pemeriksa baek dia suruh kitaorang pusingkan meja . pehhh , tanak macam tiru lagi time tu , rapat-ii je duduk kan . bagus sangat . hehe . tapi syukur aku boleh jawab dengan oke , tanak la mengaharap sangat kan naty aku kecewa pulak , sekadar mampu menjawab je . hehe . ape pun saya dah habes sekolahhh , balek je tak tuka baju lagi terus tangkap gambar mcm org gila . terjerit sana terjerit sini kat dalam rumah tu .. sampai kan semua pelik dengan perangai aku . hehe . lepas ni time tu cari kerjaaaa :) hurm nak kerja ape ek ? mcam segan pulak nak g mintak kerja . g kdai tye kak ade kerja kosong ? hehe *buat muka takmalu sudah* haha .. k lah sampai sini je , nanty sambunk lagi . sory kalau enry sye sangat bosan . sekarang time untuk tido sepuas-iinyaaaa :")

Nota Kaki : saya sudah dewasa , so perangai kene matang siket :P

No comments:

Post a Comment