If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 8 December 2012

Mungkin Belum Masanya :")

Assalamualaikum --"

hye hye hye . hello dunia .. haha , eh korang buat ape sekarang ? aku duduk umah je , tido , makan , tgk tv , online , update blog tu jehh . haha buat masa sekarang aku penganggur tetap k ;) haha . takde kene mengena dengan tittle aku yang comel kat atas tuhh kan kan ? hehe ... sebenarnya aku tersangat dan sangat sedeh ft rasa bersalah dekat yayang saya :") tapi takpe mungkin belum masanya lagi kot . takpe bila dah tiba masanya pasti dunia menjadi milik kita kan yayang ? *wohooo* betula la apa orang cakap "kita hanya mampu merancang , dan semua ditentukan oleh yang Maha Esa" .. hurm . tarikhnya sudah cukup cun bagi aku , tapi mungkin takdir tak mengizinkan . Dia dah buat persiapan macam-ii dah , pehh hebat la yayang saya nie . tapi takpe saya harap awak mampu bersabar k yayang . nanti kita set lagi tarikh yang cun . hehe yang penting *iloveyousomuchiesmydear*

*imissyou*

Nota Kaki : setia menunggu :")

No comments:

Post a Comment