If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 29 December 2012

Penyanyi Youtube hebat ^-^

Assalamualaikum ..

hye korang ? hehe , aku bosan nie . semua tade kat umah , tinggal aku nan adek aku yang lelaki dua orang je , tak nak bosan lagi kan ? erghhh--" rasa macam nak jerit kuat-2 je .. haha . oleh disebabkan aku bosan sangat-2 , aku hanya online , update blogger , tgok youtube .. tu je mampu buat semenatara waktu . haha , takpe nanti dah stat kerja 1 haribulan nie semua tu dah tak boleh buat dah , maklumlah busy kan ? haha . oke-2 balek kepada tittle yang cute kat atas tuh *angkat bakul sendiri* .. penyanyi youtube ? awesome gila tahu takkkkkkkk ! haha .. lagi hebat dari penyanyi kat luar-2 sana tuh , nak tahu sebab ape dorang nie lagi hebat dari penyanyi ? .. sebab dorang ni buat lagu sendiri , nyanyi sendiri , pastu sedap pulak tu suare-2 mereka ini . hehe . bukan ade rupa je , tapi feeling tuh penting kottt . haha . first aku nak cerita pasal gadis youtube si najwalatip ni , tengok dia sekarang famous kan kan ? haha , tak sangka . lepastu korang cuba search tasha manshahar lagu dia memey best , suare lagi lah cun pastu dia nie cantik gilaaaaaa <3 awesome gilakkk buk ! hehe , oke yang tu perempuan kan ? laki jugak ade bakat dorang tersendiri . hehe . kalau korang search apit tengok lahh lagu dia , tanak best lagi .. pastu jiwangnya tahap maksimum ! haha , dorang buat lagu dari pengalaman dorang . tuh yang feeling tuhhh . now , ade penyanyi youtube yang terbaru , sebab aku baru jumpa je budak nie orang pggil dia cicak *not animal's k* nama samaran dia lahhh , suara dia lagi sayu kottttttttt , lagu dia menusuk kalbu aku yang sensitif ni hah . haish .. aku suka lagu dia yang tajuk *tak sanggup kehilanganmu* nak denga kejap-2 http://www.youtube.com/watch?v=pWTThhuFKto *cer try click kat situ* aku tengok youtube dia nie dah berkali-2 . adoi , penyanyi dia pulak tuh dah la comel , haishh ,, payah benor . hekhek . k lahhhhhhh bye :) thankz coz menjenguk entry kali ini *kenyit mata ^-*

Nota Kaki : menjiwang kejap --"

No comments:

Post a Comment