If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 13 December 2012

Perit :")

Assalamulaikum --" 

hurm , aku benci Facebook ! di sebabkan dia aku tade mud , erghhh--' semakin hari semakin perit kot . kalau la tiap-ii kali aku online tengok orang yang aku sayang tergedik sana tergedik sini pehhh , saket tahu ? kadang-ii aku dah putus asa tapi takpe aku mampu bersabar lagi , aku malas la setiap kali aku saket hati aku nak txt dia nak marah-ii dia , nak merajuk ngan dia aku dah tak nak buat semua tu . bia aku je yang layan perasaan aku sendiri . aku nak dia sendiri tahu setiap apa yang dia buat aku still peduli pasal dia . tapi kadang-ii aku pun taktahu nak cakap macam mane dah , if dia nak buat aku saket hati please jangan buat bende tu depan aku , buat la belakang aku , sekurang-iinya aku tak terasa saket . setiap kali on je ade je bende yang buat aku bengang .. tapi mungkin dia taktahu , hurm aku nie bukan sape-ii dia nak amek peduli tapi kan cuba fikir perasaan orang jugak . mybe dia fikir aku ni suka lah layan sape-ii , kat sini aku nk bagitahu la k .. aku ni bukan jenis macam tu , kalau aku dah sayangkan seseorang tu aku tak akan layan orang lain , rse bersalah tahu tak kalau kita cuba nak khianati perasaan orang , tapi kadang-ii org yang kita sayang tu lah yang paksa perasaan kita untuk buat semua tu . mungkin dorang tak pernah sedar , tapi please jangan cabar kesabaran aku . kalau kau boleh buat mcm tu kat aku , oke aku pun boleh buat . tapi aku tak nakkkk sebab aku sayang kau ngek !

Nota Kaki : cepat terasa dengan mud aku hari ni :")

No comments:

Post a Comment