If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Tuesday 25 December 2012

Be strong :")

Assalamualaikum --'


wahhhh , pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru . hurm ape yang aku buat selama cuti ni hah ? membesarkan badan je kan ? haha membuncitkan perut . haha *tipuje* korang ape khabar ? huhu rindu nya dengan membe-2 kelas , bestie-2 sye , scandal-2 sye and mygemookkkk ! *padahal setiap malam gayut* hokhok . eh , ape aku melalut ni . takde kaitan ngan aku nye tittle . muahahaha !

suhaina aku tahu kau kuat nak terima semua ni . aku tanak kau sedeh-2 sebab semua nie , yes aku paham kalau bende nie terjadi kat aku pun aku taktahu la aku boleh terima ke tak ? tapi aku selalu kuatkan hati aku sendiri . memang la kita tak boleh terima semua tu sekali gus tapi kita kene balaja terima semua kenyataan hidup sedikit demi sedikit . nanty lama-2 kau boleh terima semua tuh ,, aku sayang kau sebab tu aku taknak kau buat macam-2 yang boleh menyusahkan family kau . aku tahu abang kau buat macam tu mybe sebab dia nak yang terbaek tuk kau . yang penting kalau kau ade jodoh dengan shah takkan kemana sayang . ini namanya dugaan . dalam setiap hubungan pasti ade pelbagai dugaan , dugaan tu nak tengok sekuat mana kita boleh hadapi semua tu .. aku tanak kau sedeh-2 dah .. senyum macam aku ni hah :D

Eh , tadi cakap pasal orang .. ni pasal diri sendiri . hehe . aku pon kene belaja jadi seorang yang kuat supaya ape-2 yang berlaku nanty aku boleh terima dengan hati yang ikhlas :") . kita tak tahu ape yang akan terjadi dengan hidup kita akan datang .. so aku pun kena belaja untuk terima semua kemungkinan . hehe . pape pun aku still bersyukur sebab Allah tak jauhkan aku dengan dia .

Nota Kaki : setiap ape yang kita buat pasti ade baik buruknya . jadi belajar lah dri kesilapan yang pernah kita buat dan berjanji tidak akan ulangi lagi semua kesalahan yang lepas :")


No comments:

Post a Comment