If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Wednesday 12 December 2012

twelve . twelve . twentytwelve

Assalamualaikum --"

hurmmm , ape lah merapu tittle wa harini kan kan .. haha . kalau korang nak tahu dekat facebook , tweet , blog semua berjangkit nak update wabak 12.12.2012 ! ni hah . ape pun tak boleh . termasuklah aku kan , nak jugak update pade hari yang agak cun nie :") kalau ikot kan hari ni adalah hari aku date dengan si gemok aku tapi tapi tapi tak dapat .. hurm ,, sedeh kot *tsk tsk* sebelum tarikh ni aku dah menanges 2 kali dah disebabkan tarik nie aku sangat kecewa . tapi takpe aku think positive yang hari nie bukan hari aku . mybe ade hari yang lebeh baek dri hari ni kan ? so kena sabar je lah .. kesian si gemok saya kelua sorang-ii tapi takpe dia kelua nan membe-ii dia hope dia happy lahhh kan kan :")
tapi hari ni jugak hari yang paling bahagia jugak if perkara yang terjadi sekejap je , saya dapat webcam nan si gemok saya jugak . wahh , exitednya saya sampai taktahu nak cerita macam mane . melting tengok muka dia yang gemok tuh .. hehe . comel beb , kahkah .. dah jangan banyak cerita pasal budak gemok nanty ade orang jeles *ok ,tipu* hurmmm , takpelahhh itu semua dah lepas :") hope lepas nie kitaorang still brhubung lah kan ...
hari ni jugak hari kedua aku kena tinggal kat umah , semua dalam rumah pergi JB , hurm seronok la kan .. aku ni je sampai taktahu nak buat ape . naseb baek lah ade jugak kerja kat taska taklah bosan sangat . tapi petang je akku bosan nak mampus .. erghhh !

Nota Kaki : maaf , saya rasa nak muntah pelangi :) sebab hidup saya hari ni tersangat bosan :")

No comments:

Post a Comment