If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 20 December 2012

APNLK --"

Assalamualaikum .

memang macam nie ek perasaan orang yang tersakiti ? perlu ek nak rasa semua macam nie ? tapi kenapa saya lagi ? kenapa semua ni jadi lagi .? hurmmm , saya dah taktahu nak cakap macam mana kat awak , nak bagitahu kat awak supaya awak faham keadaan saya :"( . kenapa awak buat saya mcam nie ? awak ingat saya nie tade hati dan perasaan ek ? kenapa pasal bende macam nie awak nak sakitkan hati saya lagi ? takpuas ek selama nie awak dah sakitkan hati saya ? owh , awak nak saya jadi gila sampai tahap takboleh nak buat pape . awak , bukan senang saya nak terima orang . tapi sejak awak muncul saya tak pernah nak putus asa untuk kenal awak , faham awak . tapi kenapa sikit pon awak takpernah nak amek tahu . saya dah taktahu nak luahkan kat sape , awak diam macam tu je kan , sye pikir dengan awak ade bolehlah saya nak share cerita suka duka saya , tapi awak hanya mampu share cerita suka saya je , bila saya tengah sedih awak hilang entah taktahu , txt tak reply , call tak angkat . hurm , memang itu semua nasib saya , berjumpa dengan seseorang yang takpernah nak hargai saya . hurm , mungkin awak bahagia kan sekarang ? boleh lepaskan stress awak dengan membe-2 awak , boleh lepak-2 nan membe , boleh gelak-2 nan membe , ye mybe awak dah lupa semua kesedihan awak , tapi saya ? awak takpernah nak peduli . bia je saya . awak siket pon tk amek kesah kan ? saya nie gembira ke , sedih ke , hidup lagi ke , dah mati ke kan ? oke saya sabar tunggu . tapi kalau memang sampai sini je nak buat camne , terima jelahh . saya bukan boleh pakse awak . tapi selagi awak tak cuba selagi tu awak akan putus asa . k lahhh , saya hanya mampu untuk belajar terima semua nie sedikit demi sedikit .

Nota Kaki : terima kasih sebab pernah gembirakan saya . saya bersyukur ade jugak orang yg hadir tuk gembirakan saya . tapi saya kene terima kenyataan yang kesedihan saya tak mungkin ade yang sanggup kongsi brsama :") *senyum dalam tangisan pengubat hati*

No comments:

Post a Comment