If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 27 December 2012

Hargailah ia selagi masih ada :")

Assalamualaikum --"


haiii . hehe . korang ape khaba ? sihat ? hope sihat selalu k :") hurmm , tittle hari ni agak sedih siket . yeke ? hah , lantaklah yang penting ni blog aku , ikut suka hati aku lahhh . muahahaha :) koranggg tahu tak macam mane nak hargai orang ? saket takkk kalau ade orang yang tak hargai ape yang korang buat ? hah , like me jugak lahhhhh -.- terasa macam nak lari satu MALAYSIA kottt ! cuba bayangkan ape yang korang buat semua tak kena di mata manusia . buat tu salah buat ni salah , duduk salah , tido salah , makan salah , pokoknya semua yang kita buat tak kene dimata seseorang tu ? rasa macam nak menangis korek-2 mata sampai berdarah kan kan ? haha . tulah masalah yang aku alami sekarang . hurm , maklumlah penganggur sementara , so ape yang kita buat semua tak kena . yang aku jadi iri hati sangat sekarang ni , kenapa orang lain dia boleh terima baek buruk seseorang tu , tapi aku . semua tak kena . oke , mybe sebab dia budak sekolah agama ? baik ? oke , aku jahat , budak degil , tak reti buat tu buat nie .. hurmm . sedih sangat sangat :"( . bukan aku nak orang sanjung dengan ape yang aku buat , canang sana sini nama aku . bukan tu yang aku nak , aku cuma nak tolong hargai dengan ape yang aku dah buat , please jangan merungut . k lah kalau ape yang aku buat salah ok just tegur kesalahan aku , bukannya menjatuhkan maruah aku depan orang . if aku bangun lambat sekalipun bila aku dah bangun semua kerja aku buat , bukannya aku duduk melepak depan tv 24jam . ape bezanya orang yang bangun awal tapi duduk depan tv sampai petang tanpa buat pape kerja dengan orang yang bgun lmbat tapi semua kerja dia buat ? kalau macam tu aku pon boleh buat , just bgun awal duduk depan tv jerhh , tapi aku malas nak buat sebab aku nak jaga perasaan org . tapi perasaan aku ade org peduli ? hurm , tak langsung . yang hanya dorang tahu ejek aku sana sini , kata aku gedik sana sini . tu je yang dorang tahu .. oke sekarang aku memang tak mampu nak buat ape , yang penting aku perlu kuat dan always sabar :")

Nota Kaki : tolonglah hargai aku , sebelum aku pergi jauh-2 :"(

No comments:

Post a Comment