If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Tuesday 26 March 2013

Aku Masih Hidup :)

Assalamualaikum---'

hyeee , korang apa khaba ? sihat ? ape cerita ? lama dahhh aku tak update blog kan ? maklumlahhhh busy sikettt . yelah lepas habes exam aritu aku kerja manalah ade mase nak update kan , lagipun laptop aku dah nazak sekarang nie , nie pun ade notebook adek aku kalau tak takdelah aku nak update lagi . huhu , sebenarnya banyak sangat story yang nak di ceritakan .. tapi korang nak bace takk ? hurm , up to you  la kan , kalau taknak takpe . takyahhh bace . i tak kesah punnn --" hurmmm , aku nak cerita pasal kerja aku , aku kerja kat taska depan as-siddiqin tu hah , jage bebudakkk . OMG ! awesome gila jage dorang banyak cabaran seyh , nak tahu ape ? yang paling tak tahan 'cuci taik bebudak ngan cuci taik kucing ' perhhh , muntah hijau , ungu , kuning semua warne lahhh~ hahahaha . lepastu kene jerit macam orang kene sawan , mana main cakap lembut-ii ngan bebudak nie , kalau nak cakap kene cakap macam cakap dengan orang pekak ngan bisu . huhu , parah parah . HAHA ^^ , okelahh aku kerja situ 3 bulan lahhh , lepas je amek result aku tak kerja dah sebab aku dapat PLKN kumpulan kedua , perhhh , mase dapat tahu tuhhh , nak kata takut tak takut sangat , nak kata happy tak happy sangat , nak kata exited tuhh adelah jugak , muahaha . bukan ape aku syok tengok dorang panjat-ii , lompat-ii , kawad kaki . yang paling awesome sekali baju dia smart . bagi aku lahhh kan :) eh , jap mesti korang nak tau result aku kan ? hurm ,takyah tau lah . bukan aku dapat straight A's pon . aku nie tak gempak macam membe-ii aku yang lain . hah , jap jap . aku nak wish luck kat kawan kawan aku yang berjaya weyh -nurfatenaliah , liyanamanzilina , miraridha , hafizah- semua nie gempak gempak result dorang , alhamdulillah tahniah . aku cukop-ii makan je , selagi boleh selagi tu lahhh aku dapat . hurmm , aku nak aply seni kulinari kat mana tu aku tak sure lagi lahhh ~ buat mase sekarang aya aku yang dok cari semua tuhhh , aku nie bukan pandai sangat nak cari-ii mana naty kalau aku aply mana-ii aya aku tak suka pulak , hurm so ikot lahhh aya aku . yang penting aku nak course kulinari :) perhhh , panjangnya aku storyy kan kan , kalau nak ikotkan memang taak habes tapi nak cerita semua akot takde sape nak bace pepanjang camgini . okela , sampai sini je larh , pape hal aku update lagi . hah , ade lagi 4hari je lagi aku nak mengadap semua nie , lepas nie tak dah ;) kbye --'

No comments:

Post a Comment