If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Tuesday 26 March 2013

Dia ;D

Assalamualaikum --"
*Happy Birthday to me , nampak tak ade mention nama kita tuh*

HEHE ^,^ *gambar time beday aku* sebenarnyaaa bukan nak batak pasal kad beday aku tuh , cuma aku nak cerita pasal dia dia dia . hehe , Dia nie amirul tapi name hot dia paan . HAHA , tapi tapi name manje dia 'sayang , yayang , gemok , buncit' <-- *aku je pggel cmtu . Boleh dikatakan lama jugak lahhh aku kenal dia nie , paling lama la aku kenal ngan dia nie , seyes taktipu . haha , macam mane aku boleh kenal dia nie kan ? mana lagi facebookerr laaaa , tak sangka boleh kenal ngan dia nieee , pastu sekarang nie aku dah sayang dia sesangat , mne boleh nak tinggalkan dia . huh , parah parah . first kenal rase bestnyaaa dapat kawan mcam dia sebab dia nie gila-ii jugak lama-ii dah memang macam orang sentimentel la kan . HAHA , tapi takpe itu yang buat aku sayang kat dia . nak ceritaaa pasal aritu aku gaduh besar ngan dia , seyes aku ingat memang sampai situ je hubungan kitaorang , mana taknya heboh gaduh kat tweet , tapi sebenarnya sje nak poyo tunjuk ego aku last-ii aku yang takboleh nak gaduh lama-ii ngan dia , malam tu jugak aku telepon and say sorry , huhuhu . sekarang nie kalau ikotkan kiraan aku lah kan dah 9bulan dah aku kenal ngan dia , seyes wa cakap ngan hangpa semua dia nie yang paling lama wa tahan . taktau sebab ape wa tak boleh hidup tanpa dia . if sehari tu dah cukop bagi aku denga suare dia ok ok ja . aku taksuka dia badmood , walaupun mood dia nie suka berubah-ii . HAHA ^^ okelahhhh , nak cerita pasal dia nie memang takhabes . haha , mane boleh cerita bebanyak yang lain lain bia wa je yang simpan . ahaks -.- *gedik

Nota Kaki : Dear Paan , awak nanty saya dah pergi PLKN saya harap awak tak noty-ii ,
saya harap awak boleh jage diri awak , saya harap awak boleh setia tunggu saya , 
saya harap awak tak buat perangai bukan-ii selama sye kt plkn .
semua sye harap kat awak , awak je yg boleh sye harapkan :")
awak jangan risau , awak tetap dalam hati saya , if naty ade 
lelaki yang hensem kat sana saye cuba tak terpikat
ngan dorang tapi nak usha-ii tak slah kan ? *gurau--.-- hehe .
yang penting saya nakkkkk sangat awak tahu and ambil tahu saya tetap sayang awak selamanya -.-
and stu je saya nak mintak dari awak 'setia , sabar tunggu saya k'
kbyeee . ILOVEYOU muhammad amirul b. adzman <3

No comments:

Post a Comment