If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Wednesday 28 November 2012

Boring :>

Assalamualaikum --"

hye semua . apa khaba ? sihat ? weheee , kau tahu tak ape itu kebosan ? tahu takkk aku tengah bosan sekarang ni hah , exam pulak lambat sangat nak habes .. heshhh , saket pulak hati aku .. bpe lama aku cuti ni aku dah taktahu nak buat ape . mengadap buku , hurm dua tiga kali boleh lahh , nak mengadap 24hours harapan dunia lahhh kan . hahaha , bila tade exam bangun pagi lambat dalam pkol 11 camtu mamai-ii g tengok tv , mandi , masak .. tulah rutin harian aku time cuti sekarang ni hah . bila dah selesai semua tu , duduk depan lappy tengok youtube tutorial .. tiru gaya orang cam orang gila .. adoii . ape lah nak jadi .. malam tengok tv , tido . pastu bangun tido buat bende yang sama mcm hari-ii sebelumnya .. pehhhhh , memang aku nak muntah pelangi sangat . haha . korang ade pape aktiviti menarik takkkk ? tolonglahhhh ..
okee , sampai sini je kot nak bagitahu cerita aku yang bosan . ish-ii teruk betul aku ni .. ^-*

Nota Kaki : mengadap lappy sampai buta lah :P

No comments:

Post a Comment