If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 15 November 2012

M A X I S -..-

Assalamualaikum ..

ehem-ii , aku dah tak tahu nak buat ape lagi dengan line maxis yang macam babun ni hah .? kau tahu takkk disebabkan kau punya line yang tahpape tuhh , aku dah muak betul arh . hesh . nak je aku boikot maxis . haish . geraammm seyh .. tapi tapi dorang cakap kat btp je line macam babun sebab tiang maxis terbalek ? *ayoyo* mcm tipu pun ade , hahaha *entahlah* kalau hujan lagi la tade line ni tak hujan pun tade line jugak . ape nak jadi daaa~ lebih baik takyah pkai kalau macam tu , menyusahkan ! *panas hati je* haha . k lah sebenarnyaaa nak cakap tu je , hekhek . taktahu nak merapu ape lagi . sekarang mood ngah tension ngan line maxis ni hah !

Nota Kaki : jangan salahkan aku kalau aku tak angkat call sape-ii , tak reply txt sape-ii k ? salahkan MAXIS okehhh dear ;) HEHE *gelakjahat*

No comments:

Post a Comment