If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Friday 23 November 2012

perangai macam BABUN !

:") erghhh --'

panas tengah hari tadi tak hilang lagi kot . ape pun tak boleh kan kan ? bapak saket hati aku dengan perangai kau yang macam babun . ok tahu dah lebeh . kau tolong la piker perasaan aku ni , aku ni kawan kau kan ? eh , silap pulak aku , kau still anggap aku ni kawan kau ke ? aku tengok kau asyek bela geng kelas kau je . hurm lantak la weyh , kitaorang ni lagi kenal kau lama dri budak kelas kau la . so takpayah bajet poyo dengan budak-i i kelas kau .so jangan nak piker kau boleh cakap sesuka hati , dah la weyh muak weyh muak ! lepas ni buat hal masing-ii malas aku nak piker dah . aku just tulis pasal budak-ii zaman sekarang je weyh kat fb takde aku tulis pasal BALAK or PAKWE or BF kan kat situ yang kau nak cakap aku tulis pasal balak bagai pahal ? pastu kau kata kau tak suka bace ? ade aku suruh kau bace status aku tu ? ade aku suruh kau komen ? ade aku suruh kau like ? tade kan ? yang kau nak kecoh-ii bagai ni pahal ? eh ! kau nampak je kan aku depan kau macam mane tapi kau belum kenal aku ni sensitif tahap macam mane , dah lepas ni nak komen ape lagi kat status aku komen la . komen aku ni gedik , poyo , bajet semua lahh . baru puas hati kau kan ?

Nota Kaki : lantak , aku dah muak dengan bende ni lepas ni kau rase besalah kau mintak maaf , pastu kau buat lagi . hurm sorry la ek lepas ni aku malas nk piker :)

No comments:

Post a Comment