If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Monday 26 November 2012

Jauhnya :")

Assalamualaikum--"

ehem-ii :")
'berkahir lah sudahh kisah-ii kita
haruslah ku pulangkan semuanya
tanpamu'
*maaf suare sumbang :)
sebenarnya aku terasa sangat jauhhhh and dah macam nak berakhir dah relay aku dengan membe-ii aku . kenapa ek ? sekarang if satu sekolah pun aku tak jumpa dorang . hurmmm adekah dah nak berakhir dah hubungan aku nan membe-ii aku ni hah . korang mesti tak rasa jauh kan sebab korang selalu bersama , yelah kelas kan same-ii lain la aku . kelas aku nun jauh di sana . aduhh cukup terasa terpinggir sangat :") oke mungkin semua sibuk dengan exam kan ? mungkin aku je rasa terpinggir sorang-ii , tapi takpe la aku redha .. sekarang aku kena belaja hidup sendiri tanpa kawan-ii kot , yelah nati nak kerja , masuk U semua kena kenal dengan kawan-ii baru .. hurm oke aku akan belaja dari sekarang tanpa mengahrap kawan-ii :") betul cakap ibu , aku kena belaja hidup sendiri tanpa harap dari sesiapa . kadang-ii orang memang tak kan boleh terima dengan apa yang kita nak buat kan . yelah , sekarang aku bersyukur if membe-ii macam dah abaikan aku , aku still ade family nan paan :") dorang selalu ade dengan aku . selalu take care about aku . mungkin luaran aku nampak happy tapi aku sebenarnya sedeh sangat , takpelah janji still ade orang peduli pasal aku . sekarang ni nak denga khaba membe-ii pun jarang , nak txt aku lagi lah harapan dunia ke berapa ntah .. bia la aku berdiam .. yang penting aku bangun pagi dapat tengok family aku n paan selalu ade untuk aku bia pun dia kerja .. sesibuk mana pun dia , dia tetap txt aku :") aku happy sangat ^-* biala mungkin mulai sekarang aku kena belaja terima semua kenyataan dunia ..

Nota Kaki : terima kasih kerana still peduli pasal aku :") terus terang lah . aku rindu kawan-ii aku :")

No comments:

Post a Comment