If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 11 November 2012

Kali kedua ^-^

Assalamualaikum ^^,

hye hye hye . malam-ii buta ni aku nak update pasal kesakitan yang melanda dalam hati aku ni hah , haha . ekceli sebelum aku nak mulakan semua bende alah ni .. ade beberapa soalan aku nak tanya siket meyh . hehe *adakah anda semua suka orang ambil hak anda ?* sila jawab di ruangan yang disediakan
--> ___<-- muahahaha :) saya tahu jawapann anda mesti - tidak , tak , no - dan sewaktu dengannya kan kan ? dah tahu dahhh . so macam tu jugak dengan aku . aku pun tak suka orang amek hak aku oke . faham ! *tak , faham jugak .. aku taktahu lah* huhu , kekadang manusia ni tersangatlahhh pelik perangainya , hak orang tu jugak lahhh yang dorang paling suka . ape nak jadi lah dengan manusia sekarang ni . maklumlah sifat dengki ngan iri hati kat kelebihan orang tulah punca sebab ape manusia ni suka nak rampas hak orang lain . huhu , kalau orang amek hak dorang tahu pulak nak maki lah , nak buruk-ii kan lah . tahu pulak kan nak saket hati . so jangan nak amek hak or rampas hak orang k . harap maklum --..-- !

and now buat kali kedua aku terasa saket sangat bila ade orang cuba nak ambil hak aku , oke mungkin aku yang rasa sorang-ii kan ? kau ape tahu , dah suka amek hak orang mana nak sedar diri kan kan ? *erghh* ape kau nak cakap ? aku ni lebeh-ii , lantak p lah kat aku kan , kau sebok ape ? dah dua kali kau buat aku macam ni kan ? dah laaa , kali pertama kau buat aku takkan and tak mungkin akan aku lupa , kau ingat tu .. ? mungkinlahhh kau jumpa aku boleh aku nak gelak-ii dengan kau , nak gurau-ii dengan kau kan tapi dalam hati aku , sape je yang tahu . tapi itu mungkin dah lama kan kau buat kat aku , tape aku tak kesah and aku dah boleh lupakan , and now kau nak ulang balek perangai kau tu . oke jangan cri masalah dengan aku lagi k . mungkin kalau kali nie kau buat lagi , aku takkan diam dah ! *berapi* okelahhh , kalau aku cakap bebanyak pon kau bukan faham pon kan ? hurm tapelahhh .. sekarang aku nak tengok ape permainan kau . k , kau melebeh-ii memang makan kaki aku . *bengang seyh*

Nota Kaki : eh-ii tolonglahhh , jangan buat bende yang sama kat aku , and jangan buat bende ni kali kedua dalam hidup aku k . dah muak lahh weyyhh :/ k . harap maklum k >.< terimakasih atas kerjasama  !

No comments:

Post a Comment