If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Wednesday 7 November 2012

Assalamualaikum--"
*bila dah gila*

hai , korangggg .. hehe , dah lama pulak aku rase tak update kannnn .. aku baru on hariii nie . alhamdulillah , empat paper sudah berlalu now lagi empat paper . huhu , rase macam cepat pulakk kan kan ? alorhhhh , saya dah nak habes sekolahhhhhhh .. tsk tsk >,< lepas ni dah tade masa nak kacau-ii membe kat sekolahhh , ayoyoyo -,- sangattttt menyedihkan ! tak boleh usha kemba paan , haha ! hurmmmm and sekarang aku ada mase seminggu untuk rest kan otak aku ni hah ? *eleh* rest-ii jugak tapi stady jangan lupa kan kan ? haha ,, lepas spm aku nak buat ape hah ? nak cari kerja kat mana ? takkan nak duduk umah je . hurm , aku taktahu laaaaaahhh .. takut pulak bila piker pasal habes sekolah , fuhhh panjang lagi perjalanan hidup aku ni hah ? aku harap family selalu ade dengan aku if aku dah jadi dewasa . haha *mgharap* . oke lahhh , tak tahu nak cakap ape , saje je nak update kan , kot-ii ade orang rindu dengan kita , mana lah tahu kan ? *perasan*

Nota Kaki : yang penting habeskan spm dulu , lepas tu kau nak buat ape ,, buatlah nadanadanada DERING oit ! haha *sengal pulak*

No comments:

Post a Comment