If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 25 November 2012

sensetifnya :")

assalamualaikum :)

alahai , sungguh sensetif tittle aku . hehe . sebenarnya aku nak share dengan korang pasal sikap sensetif adalah sikap utama perempuan , wanita , ibu-ii , nenek-ii .. hehehe *what the* perempuan ni kekadang bende kecil pun nak tersentuh . macam aku ni hah .. pasal abah tanak bg duet sengget nak g beli  ice blanded pun aku boleh menangis tau . teruk kan aku ni .. ishhh-ii payah beno hidup aku ni . hahah . tu baru hal cam gitu .. kalau ibu membebel kat orang lain aku pun boleh nanges , kalau aku kena jaga baby pastu baby tu asyek nanges je aku pun nanges jugak .. kekadang aku pun tak paham kenapa lah aku ni mudah sangat tersentuh . hahaha :") denagan sikap macam ni pun kadang-ii boleh buat orang menyampah dengan sikap kita kan s0 "nada" cover siket sikap kau yang buruk tuuu . hahaha ... mengikut kajian pelbagai sintem-ii yang boleh buat kita tersangat senetif ---"

-apabila kita tidak dapat meluahkan sikap amarah atau geram kepada sesuatu keadaan hanya dengan menagis je dapat merungkai segala rasa yang terpendam dalam hati kita sebab kita memang tak mampu nak luahkan dengan kata-ii =,=
ni pulak time kalau aku pendam sesuatu sampai tahap aku dah tak tahan . camgitu la aku buat .. masuk bilik menangis sorang-ii konon-ii insaf sekejap tapi bila dah tak nanges . lupa habes ape yang aku insafkan tadi :) HEHE

-perempuan jugak mudah menangis sebab dorang nak kan perhatian . yelahhh .. perempuan kan manja macam kucing *yeke ? . kalau orang sekeliling tak amek tahu pasal dorang .. memang dorang akan mudah terasa pastu sorok-ii sambil nangis . hehe
macam aku ni hah , aku kat rumah tersangat lah manje dan gedik . muhahaha *tipujekot ^-* kalau orang dalam rumah buat endah tak endah kat aku , satgi mula la aku nak terasa kan . haha

-yang penting bila seseorrang itu sayang kepada seseorang , hah ni lagi laaaaaa . if someone tak txt girl tu pun boleh jugak nak menanges , yela kekadang perempuan ni kena paham jugak sikap lelaki .. sikap dorang ni slambe and tak suka di kongkong kan ? so perempuan-ii janganlah terlalu sensetif dengan boyfriends anda kerana dengan sikap anda yang sebegitu akan membuatkan boy-ii anda lari lintang pukang . HAHA
aku kalau terasa pun aku diam and aku nanges je lah sorang-ii layan perasaan ni sorang-ii peneman aku lagu jiwang , pehhh memang best :") HEHE

oke lahhhh , tu je kot nak cakap ! lenkali aku sharing lagi k sayang semua . thankz coz membace entry wa kali ni :) piece *kenyit mata secomel-iinya ^-*

Nota Kaki : so sikap perempuan memang sensetif , jadi tolong hargai perempuan k :") terima kasih atas kerjasama anda :)

No comments:

Post a Comment