If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 25 November 2012

FESYEN ^^

assalamualaikum :)

dua paper lagi ? fuh , nak tunggu dua paper ni habes macam nak tunggu kawen je tahu takkkk ? bapak lama seyh --" sape yang dah merdeka tuh tersangatlah untung kan kan ? korang yang dah merdeka tuh buat ape sekarang ? kerja ? lepak ? goyang kaki ? hehe ,, eh-ii buat lah bende berfaedah k :) jangan buang masa and buang duet mak bapak je tahu .. hekhek . oke lah dah lebeh pulak aku membebel kan ? hehe sorry maklumlah kalau dah dapat post memang sampai bila pun tak habes nak bebel . hehe ..
eh-ii korang tahu tak ape tu fesyen ? alaaa , semua orang suka berfesyen .. aku ni hah sekarang dah tersangat obses dengan fesyen-ii sekarang . fuhh tapi nak beli baju , selua , tudung , kasut , ish-ii terasa sangat yang aku belum mampu . hehe , yelah aku kan masih bawah tanggungan ayah aku , mana aku kerja s0 takde lah duet hasil titik peluh sendiri . tersangat lah untung sape yang dah pernah merasa hasil titik peluh dorang sendiri , mesti terasa sangat puas hati kan kan ? ok , takpe nanti aku pun nak cari duet hasil titik peluh aku sendri . jyeahhh *angkat tangan ft krnyit mata ^-*  bila aku open butik-ii online pehhh rasa macam nak jerit sekuat hati , aku nak sangat dress up yang macam model-ii tuhhhh .. hehe *angan-ii je la :) yang penting tujuan aku sekarang harus aku capai kan . abah aku nak sangat aku belaja dalam bidang chef oke aku akan tunaikan itu dan insyaAllah kalau aku dapat apply mne-ii aku akan pergi . hehe lepastu matlamat aku sekarang aku nak kerja nak kumpul duet nak beli apa yang aku nak , and nak buat tambahan amek lesen . aku tahu aku tak mampu tuk baya semua duet nak amek lesen tuh , tapi aku harap abah boleh tong-ii kan siket duet dia nak bagi aku amek lesen . weheeeee masalahnya kalau aku amek lesen tapi kereta takde takguna jugak , hehe . takpe bak kata kakcik bia kan kereta takde asalkan lesen ade :) *oke >.*
okelah sampai sini je kot aku nak bagitahu , hehe . tahu dah blog ni sangat bosan tapi takper .. kepada yang dah singgah tuh . thankz k .. jasa anda akan ku hargai :) *muntah pelangi* HEHE :)

Nota Kaki : semua orang ada impian masing-ii , dah kalau kita nak impian kita tercapai senang je .. usaha lebeh pasti ade hasil :") by by !

No comments:

Post a Comment