If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 23 June 2012

takpelah --'

Assalamualaikum --"
eh , budak kat atas tuh selalu tersenyum macam kerang busuk --'
#k puji diri sendiri --' haha
tak nak bagitahu budak kat atas tu selalu redha je dengan apa yg berlaku
if semua tuh menyakitkan hati , dia tak sampai hati nak tengok orang yang dia sayang terluka :)
itula AKU :')

ye , semua orang selalu ade perasaan sama macam aku if dia dah lama lupakan bende tuh , tapi semua yang hadir dalam hidup kita manis or pahit bukan senang kita nak campak jauh-2 macam tuh je .. susah giler , that's way sama lah dengan aku . aku memang susah nak lupakan apa yang pernah berlaku kat dalam hidup aku .. if memory otak aku ni full pun tetap jugak aku akan ingat . macam tuh jugak dengan perasaan aku >.< bukan senang nak lupa dekat orang yang tersayang sampai bila-2 pun if kita cakap kita benci orang tu sampau mati pon susah jugak nak hilang rasa sayang tuh .. walaupun aku selalu terasa dengan hati aku ni tengok korang boleh tersenyum macam takde pape masalah , aku hanya mampu tersenyum melihat tapi hati aku tak siapa yang tahu .. kecuali Allah .. aku selalu kuatkan hati aku sendiri untuk menenangkan hati aku sendiri . kadang-2 memang senang mulot kata jangan , tidak tapi hanya kata hati je yang tahu perkara yang sebenar --'aku selalu think positive kat orang tapi kekadang dorang sendiri yang buat aku pandang negative kat dorang , perangai dorang yang menunjuk sifat dorang .. kenapa ae ? aku pun tak cakap semua orang buat dekat depan aku ni salah tapi kekadang dorang sendiri yang buatt aku fikir macam tu kat dorang .. ye , aku selalu cover perasaan aku if aku terasa sebab aku taknak semua bende yang mengembirakan korang jadi hancur disebabkan aku . so sebeb tulah if aku terasa dengan korang aku buat-2 happy . bukan nak bajet tapi itu aku . aku memang tak boleh orang sedeh sebab kan aku .. kalau korang happy pon dah cukup buat aku happy . dah banyak kali aku korbankan perasaan aku kat kawan-2 aku sendiri tapi aku hanya mampu tersenyum kalau korang happy , hanya mampu ketawa je .. kali ni kata hati aku sendiri dah macam tak boleh nak pakai dah~ kadang-2 aku dah malas nk piker pasal semua ni .. aku rasa macam nak lari duduk dalam GUA sorang-2 , bia aku sorang-2 daripada aku kena jalankan hidup aku yang pahit . arghh .. oke mulai sekarang aku dah taknak piker pasal sape-2 lagi kaukaukaukau --' tapi dari gaya kau aku tahu kau akan carik aku time kau susah nanti .. aku nak tengok je dan bila kau carik aku time kau susah je , memang aku lempang-2 muka kau ..'

Nota Kaki : aku hanya boleh melihat dengan ape yang kau nak buat kat aku . and aku nak tunggu sampai satu hari nanti kau carik aku balek , kau tunggu je lah kan mase tuh aku nak buat ape .. bila dah dapat madu sepah dibuang ..puihhh .. kau buat aku macam sampah kan >.<

No comments:

Post a Comment