If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 21 June 2012

Kmelebeh ^^

Assalamualaikum =="
hye guys .. wehee :) ehh hari ni aku rasa happy lah jugak kan nak tahu sebab apa ? sebab aku dah ok ngan dorang ==" hah padan muka tahu pun nak tego aku balek . ecehh tahu takut aku tacing ngan dorang .. haha . takdelah ekceli aku memang saket hati tapi itu semalam bila korang dah mintaq maaf takkan aku tak maafkan pulak .. tak baik kan ? hehe :) ok sekarang aku dah lupakan pasal TIME REHAT tu k ^^ agaga=="
hah lagi satu saya mahu beritahu anda semua , dia comel sangat .. k ade org tye dia suka aku ke ? ops mana ade dia dengan aku kawan je lah .. memang die comel sangat .. aku suka tengok dia diam-2 sebab dia comel ^^ ok menyampah ae asyik denga aku puji dia je :) ok korang yang bace blog aku ni pun comel jugak .. haha ==" tak sebenarnya aku just suka tengok dia je , mana ade suka lebeh-2 .. haish memandai je korang ni ==" kalau die senyum lagi comel hahahaha #kjangan jeles tau :P
hahaha .. tu je sebenarnya aku nak cakap hari ni .. ape je aku mengarut kan ? ehhh , jap-2 hari sabtu ni kejohanan sukan kt sekolah . hah aku nak wish kat korang yang masuk bertanding tuh ,, semoga berjaya k .. buat elok-2 .. tapitapi yang paling penting rumah KASTURI menanglahhhh :) haha rumah lain tu pun semoga menang kan .. agagaga==" nanti terasa pulak aku tak wish korang #kgedik :P

Nota Kaki :
* saya PASTI rindu pada kecomelan awakk ^^

No comments:

Post a Comment