If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 30 June 2012

The End

Assalamualaikum --'
k tengok muka kitaorang  terpaksa senyum nie :') 
huhu
sebab DIKIR hancus lahhhh ..
k dah lepas :P
aduh --' ok mybe sebab kiteorang latih last minute tapi it's ok aku tak kesah sebab aku tahu kami semua dah buat yang terbaek . dah takde rezeki lah ni namanya .. huhu . yes aku terima :) yang penting bak kata wan 'dapat sijil sudah' k tu lah matlamat kami sebenarnya . hehe . ok lah aku ade lah jugak frust kan tapi nak buat mcm mne .. walaupun ade sikit gaduh-2 time latihan tuh nomal lah bagi aku sebab setiap org nak buat yang terbaik :) k .. apepun ni last moment yang kiteorang ade sebab ni last year kan ? ok .. hehe :)

ok lepas habes DIKIR terus bla sebab nak hilangkan sedeh kan :)

hah :) oke kau lah sahabat ;) 
kau ada dikala ku suka dikala ku duka 
lalalalalal ~ 
hehe
k nak jugak letak picture nie 
amacam ADE GAYA tak ?
nurse ke tentera
kmelebeh --' hahaha




No comments:

Post a Comment