If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Tuesday 19 June 2012

Dissapointed :'(

Assalamualaikum =="
 aku kecewa betul dengan kau mira   ^^ ye aku tahu mybe kau nak bergurau je kan tapi sumpit aku terasa giler .. kenapa kau nak perli-2 aku ? kau risau aku akan rapat dengan budak kelas aku ? habes takkan aku tak kawan dengan bdak kelas aku . mcm mne aku dalam kelas nanti ? bukan selalu pun aku rehat dengan dorang . eleh kalau aku selalu rehat dgn lili , ten kau bukan turun rehat pun dalam seminggu tu 2 , 3 kali je aku jumpa kau . kau tuh fikir lah perasaan orang jugak jangan la buat sesuka hati . aku tahu lah aku nie spe kan ? tapi kekadang perangai kau buat aku jadi dah menyampah la nak layan , siket-2 nak marah-2 ngan buat muka . kalau kau rase aku dah banyak buat salah kat kau sorry --" aku tak sempurna macam kau . ^^
sudahlah lepas ni kalau kau nak buat muka kat aku , nak perli aku , nk ejek aku , nak mengata aku ikut suka hati kau lah .. kali ni aku tak main-2 aku betul-2 terasa dengan kau .

Nota Kaki : disebabkan kejadian hari ni mood aku terus hilang --" sebab tu fana asyek tye aku je tadih .. dah la mira if kau menyampah dengan aku dah . aku takboleh nak ckp pape , itu hak kau nk nilai aku yang penting aku tahu ape yg aku buat ..
sumpitttt :"(
anggap dalam gambar ni keadaan aku sekarang K --"

No comments:

Post a Comment