If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Friday 15 June 2012

Buku Baru =="

Assalamualaikum =="

eh , mesti korang tercari-2 mana post aku yang lama kan ? ok aku dah delete .. sekarang aku nak bukak buku baru .. hehe --" pelik tak tetiba nk bukak buku baru #ceh :) aku nak lupakan semua pasal hidup aku yang lepas and aku nak buat yang terbaru . haha ,, ayat macam pape je --" first aku nak bagitahu aku akan ingat janji aku dengan liyana and InsyaAllah aku tunaikan k LILI ==" semua manusia ade buat salah kan tapi semua taknak ulang perkara yang buruk dalam hidup dorang , hah macam aku jugak .. aku memang saket hati dengan ape yang dia dah buat kat aku dan disebabkan dia lah aku tak percaya dengan spesies dia ==" kalau ikotkan hati ni aku nak je gamegame spesies dorang tuh .. haha tapi aku taknak orang lain yang jadi mangsa disebabkan dia . s0 sekarang nothing dah dalam hidup aku ni hah melainkan tahan sampai aku boleh >.< selepas semua ni pun aku rasa dah lama aku tak nampak dia wahhh memang memahami perasaan aku betul yang aku taknak langsung tengok dia .. aku harapharap sangat tak kan terserempak dengan dia .. maklumlah perasaan aku kat dia msih tinggal sisa s0 kalau aku tgk dia nanti sisa baki tuh jadi bertambah pulak kan ==" hah ape lah aku merepek ni :) aku lebeh bahagia dengan kawan-ii aku yang ada .. walaupun menyakitkan hati tapi dorang pon boleh jadi pengubatnya . yeke ? haha :) ade lah dalam sorang dua kan . tak semua yang boleh terima diri kita seadanya.. hanya yang betul-2 dapat terima kita dengan seadanya adalah orang yang jujur dengan persahabatan ==" tulah aku harap korang dpt bgi sokongan kat aku lah kan :)
k jangan risau aku akan tetap post kan cerita aku ni kat sini just klik untuk membaca . kalau bosan tak payah  la bce kan aku tak kesah .. ni just luahan hati dri lubuk pendalaman #bajet pulak :)

*nota kaki : ingat setiap perbuatan kita tak semua yang suka atau dapat terima s0 jadilah diri kita and jangan hipokrit ...*










No comments:

Post a Comment