If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Monday 25 June 2012

Make me smile :)

Assalamualaikum --"
hashimmm , aduh blog ni berhabuhhh gile .. haha .. now , wa nak citer nan lu semua pasal membe wa di SMIAH --' sumpit wa rindu gila babeng dengan dorang semua ni .. hehe .. sekarang ni wa taktahu la kemana dorang ni menghilang s0 wa punye rindu tahap gaban ni dah tak tahu nak luahkan kat spe lagi s0 blog wa la yang jadi mangsa sekarang --' k banyak sgt wa bebel kan .. hehe ok-2 nak kenalkan yang pertama jengjengjeng=='
hah , ini budak nama dia NIK MUHD AL-AMIN  . dia ni sebaya je dengan aku s0 sekarang spm la .. haha . ok nak citer siket pasal si mamat POYO ni  .. haha . k kat asrama dia lah segala abang sebab dia je yang tua kat situ and semua yang lain budak-2 . ok tengok je la gambar ni mesti korang nak tahu perangai dia macam mane kan ? ok orangnya gila-2 sama jugak macam aku . and aku dengan dia memang tak boleh jumpa kalau tak wa akan gaduh dengan dia .. haha .. dia ni pandai la jugak tapi bila pertengahan tahun sampai akhir tahun wa yang kongker kedudukan dalam kelas .. haha #k dia memang marah :) and dia suka KPOP --' agagaga . aku pun tak minat kpop-2 ni dia yang minat lebeh-2 .. haha . kalau korang tgk dia punya henset ade byk video kpop .. haha .. geli jeyh :P hahaha .. ok yang paling aku suka dia buat ialah MELUKIS .. wah kalau dia lukis garenti korang cair .. takcaye ? pi suruh dia lukis .. haha .. ade lagi pasal dia , dia ni pandai tiru gaya orang tahu .. semua watak orang dia boleh tiru tuh yang kadang-2 boleh hilngkan stress aku tuh .. hahaha ..walaupun kadang-2 aku marah , benci kat dia tapi aku tetap sayang dia sebagai KAWAN ok , jangan nak melebeh-2 .. haha .. sudah-2 ah tuh --'

ok , IGNORE yang baju merah tuh .. haha .. k yang ni pulak SHARIFAH NUR FARHEEN .. HAHA --' ni kakak long .. haha dia yang paling tua kat sekolah , tua setahun je dri aku.. dia ni lagi lah , first-2 aku jumpa memang aku tahu perangai dia memang macam orang gila .. hahha #ksorry :) tak dia ni pulak peramah , kalau korang kenal dengan dia mesti seronok .. agaga--' dia ni suka makan COKLAT ! kalah aku kalau dapat coklat .. nampak je cam nie kan ? tapi ganas .. eh , ganas ke ? cewek pun  boleh jugak .. kalau bab si NASI AYAM tuh senang je dia nak nanges .. haha .dia ni lagi la sanggup brani mati dengan ape yang dia buat .. yes i know it :P dia ni hafal qur'an dah bayk ,, kalah aku --' kmelebeh :) first-2 aku dengan dia ade tubuhkan facebook bergerak , eh , macam mne facebook tu kan ? ala just buku tulis je .. tulah dinamakan facebook kitaorang .. lepas tu .. ade sorang nak msok dlm facebook tuh sape lagi kalau bukan mamat kak atas tu .. dia pon jdi friends kat facebook kitaorang .. best .. sampai sekarang aku simpan facebook tuh tau .. rindurindurindu--' k .. kak . kita rindu gilew kat akk ? akk pegi mana? kbye --'

hah , nampaknampak ? pige pakai kanta bia nampak .. hahaha .. ok yang ni adeq-2 aku yang aku sayang kat smiah .. yang pkai baju hitam tengah duduk tu nama di hidayat ==' tapi aku suka panggil dia yayat .. haha ..ok dia ni sangat nakal sebab penah sekali tuh dia penah buli aku sampai aku nanges .. first time aku nanges sebab kena buli dengan budak-2 .. mase mula-2 tu seyes malu gila kot .. haha tapi buad bodo je la kan .. hehe .. yang berdiri pakai baju hitam ANGRY BIRD tu aliff adnan ok , dia ni caring gile kat aku .. ok first kenal cam ppe je .. tpi dia ni boleh tahan la kecik-2 cili padi .. haha .. k budk perempuan yg bju hitam tu syarifah nur suraiya dia ni adeq kak e'ein .. dia ni nakal .. sampai kadang-2 aku tension je dengan dia tapi otak dia takyah cakap la .. sama je mcm kakak dia .. haha gile-2 jugak ... jyeahh aku memang rindu kat dorang nie .. haha .. mcm-2 kitaorang buat same-2 .. dating pun selalu same-2 .. haha datinglah sgt .. agaga--'
hah , yang paling best ustaz raja sufian ala yang pakai spec tu lah .. gila lah first time wa jumpa ustaz yang sporting mcm nie .. agaga--' dia lah yang paling best kat SMIAH .. perangai dia pon mcm kitaorang .. tengokk ni mse kiteorang buat surprise time bufday dia .. sumpit memory yang paling aku tak boleh lupakan sampai wa MATI .. aggaa--' walaupun aku selalu tk dga cakap dia , dia sabar je .. hehe tapi kekadang aku loya buruk ngan dia dia nak bantai aku dengan rotan aku cabut la .. hehe .. pastu dia suka ejek aku dengan karipap-2 cinta , sumpit wa bengang .. tapi itu yang selalu dia crik pasal nan wa . arghh .. haha tapi sekarang semua tuh dah takde .. rindu gila babeng wa ckp .. haha .. selalu marah aku kalau aku dating nanti dia ceramah aku tapi aku tak kesah pun .. hehe jahat kan aku ? k ustaz . saya mintaq maaf k kalau buat ustaz terasa , saya tetap ingat ustaz thankz coz sudi mengaja dan selalu bagi nasehatkan sayya ... hehe . bak kata ustaz SHARING IS CARING , CARING IS LOVING :) k ^^

Nota Kaki : saya selalu ingat kenangan antara kita semua .. wa takkan lupa kat lu semua .. wa sentiasa lu semua dlm keredhaan Allah .. insyaAlah kalau ade jodoh kita jumpa lagi .. hehe .. yang penting wa sayang lu semua ^^






No comments:

Post a Comment