If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 17 June 2012

^^

Assalamualaikum =="
peace (Y)
memang aku boleh tersenyum macam ni TAPI hati aku tidak =="

sedehnya :') aku taktahu nak cakap ape , sebenarnya aku rasa macam nak lari jauh sangat dari MALAYSIA ==" aku rasa aku jahat sangat ... tapi mesti ke semua orang nak mainkan perasaan aku , aku pun manusia ade perasaan jugak .. aku tahu aku tak sempurna tapi tolong lah jangan nak senang-2 mainkan perasaan orang kan .. aku memang tak kuat nak harungi semua ni . jangan kacau hidup aku lagi .. pergi jauh-2 , menyesak aku dapat kenal dengan kau :) shitt betul larh :( mulai sekarang aku taknak percaya sape-2 lagi .. kecuali family aku and bestie aku --" aku hanya ade korang je , aku hanya ade korang tok mengadu segalanya .. aku dah taktahan dah .. semua yang datang kat diri aku dulu dan sekarang memang aku rasa macam satu jalan hidup yang aku sendiri pon taktahu apa yg aku dah buat untuk hidup ni .. tak banyak bende yang boleh membanggakan ^^ TAPI aku naknaknak berubah .. and aku still cuba .. tolonglah faham .. ok la kalau aku buat salah just teg0 jer aku , aku akan cuba yang terbaek .. aku bahagia tengok orang yang aku sayang bahagia :) aku dah janji dengan diri aku yang penting Allah , yang aku betul nak berubah ..

#ya Allah kuatkan aku , dan jauhkan aku dri hasutan syaitan yg ingin menyesatkan seluruh umat MUHAMMAD --" aku akan cuba yang terbaek ! insyaAllah , ameen =="

No comments:

Post a Comment