If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Tuesday 2 October 2012

welkem SAYANG :')

Assalamualaikum --"

wahhhh , semangat je memalam buta macam ni aku nak update blog kan kan ? hehe . ade something yang buatkan aku sekeluarga happy gila nie .. ofcourse la baby baru yang sudah lahirrr and now she become to mysweet homes --" *yeke ayat BI aku nie ? HAHA ^^,
sebenarnya dia selamat dilahirkan pade 30 september and harini baru selamat tiba ke rumah .. hehe because mymom kena tahan kat wad sebab darah dia naik .. oit-ii tak pernah-ii darah mak aku naik kalau lahir kan adek-ii aku yang lain . hehe . mak aku cakap sekarang ni macam-ii penyakit boleh datang , huhu so perkara ni yang membuatkan aku takut nak pregnant .. huhu . mak aku cakap sekarang ni makanan pun banyak bahan yang tak berkhasiat , ayoyo takut aku --'' kita orang sekarang happy gila nie . nak tahu nama dia ape ? ehem-ii
mula-ii aku nak letak nur nurin nazihah .. tapi mak aku tknak letak nurin .
so conclusionnya nama dia NUR NAZIHAH only <3

see that alls :D
selamat datang ke alam DUNIA sayang :')
we love you more nur nazihah :D

No comments:

Post a Comment