If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Wednesday 24 October 2012

i'm your friends :)

Assalamualaikum --"

Do you have friend guys ? yess , mestilah semua orang ade kawan , kalau takde tuh g duduk hutan sana . haha . tak dinafikan setiap individu harus mempunyai kawan , tak kesah lah jahat ke baek ke dia tetap kena ade kawan kan ? kalau nk buat jahat pun nak ajak kawan , nak buat baek pun nak ajak kawan . kawan adelah teman yang sentiasa ade dengan kita , boleh tolong susahj senang kita , tak kiralahhh laki ke perempuan . hehe , tapi kalau ade kawan yang berlainan jantina ni susah siket lah tapi tak salah kalau seorang lelaki boleh memahami perempuan dan seorang perempuan boleh memahami lelaki :) right ?

hah , aku nak bagitahu aku pun ade kawan jugakkk --' kawan aku ramai sangat . "kawan biar beribu berkasih biar satu" *betul kan kan ? tapi kekadang kawan ni boleh makan diri . eh , maksud aku kekadang kawan juga boleh bawak masalah kepada kita , tulah orang cakap jangan salah pilih kawan kan ? hehe . memang semua orang tak sempurna termasuklah diri aku ni hah , so  manusia memang tak lari dari buat kesilapan tak kesah lah besa ke kecik sekalipun kesilapan yang kita buat .
kita jugak tak boleh nak jaga hati orang lain kan ? s0 sebagai kawan kita kenalah faham , janganlah buat-ii tak paham .

hurm k lahhh straight to the point la , aku nak cakap yang aku sangat sangat sangat dan tersangat terasa dengan kawan-ii aku , aku tak tahu lah kalau ade aku buat salah yang boleh singgung kan hati korang tapi tolonglah bagi tahu kalau-ii aku ade buat salah , janganlah diam dan buat bodoh je kan . okelah aku nak mintak maaf lahh if aku ade buat salah , lepas ni mybe aku tak akan terlalu mengharap kat korang . if nak tgo aku korang tego , kalau taknak takpe . tapi aku akan tetap anggap korang mybestie :')

Nota Kaki : aku sayang korang yang gila lagi sewel ^,^


No comments:

Post a Comment