If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 14 October 2012

graduasi :D

Assalamualaikum -,-

hehe , graduasi ? ape semua orang gelabah pasal bende alah ni . kat facebook , blog , twitt semua nak citer pasal graduasi , pehhhh naik muakkk pulak aku bace . hahaha *aku pun same je -,- HAHA
act memey semua dah exited kot , yela first time katekan . mase tu lah semua nak bergaya sakan , pagi-ii aku bangun tanpa dikejutkan oleh sesiapa , haha . selalunya nak bangun pagi punyalah susah tapi hari nak g graduasi tu pehh awal seyh bangun . haha , bgun je terus mandi and bersiap . tepat pukul 7 aku dahh siap , haha .. sampai abah kata 'asal siap awal sangat ?' haha *ayat perli ---'
lepas siap aku suruh abah hanta , hehe . sampai je depan pintu paga sekolahhhh .. tekejut aku tengokk . pehhh semuaaa pakai mengalahkan model , cun-ii and hensem-ii pulak tuhhh . haha aku je simple gila . haha , ade yang pkai ala najwalatif , turban , bju kebaya , jubah , kasut pehhh tinggi-ii semua --' aku je pkai flatshoes --' maklumlahhh takut jatuh time nak nek pentas nanti . hahaha . lepas abah hanta tu , aku naik atas nak daftar .. tengok semua membe aku tak datang lagi . hehe ,, lambat beno bersiap dorang tu .. haha ,, lepas tu mira ngan mus sampai . pehh chantek lahh doranggggg ^,^
haha aku kena naik bas 4 , hurm tak boleh nak bosan lagi kat dalam bas sesorang . huhu . sabar je la .. sampai je kat UITM --' wahhhh , terharu pulak , besar gilaaaaaa tempat dia . haha . pastu masuk dewan blablabla~ haha oke lahhhhhhh , tengok jelah pic yang sempat aku amek . siket je punnn :)

hafizah n ME ^,^

hehe , sebelah kita tu awek ISA >,< hehe

nur fatin aliah <3

alahai >.< 
comelnya kawan kita sorang ne .

finally , graduasi akan menjadi kenangan yang terindah and semangat untuk aku terus belajar and belaja .
InsyaAllah kalau aku berjaya aku akan ke peringkat konvocation jugakkk --' sape yang tak nak kan kan ?

Nota Kaki : doakan semua pelaja SPM tahun 2012 mencapai kejayaan yang cemerlang . insyaAllah , ameenn :) yang penting usaha tangga kejayaan .. jyeahh ^,^




No comments:

Post a Comment