If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 4 October 2012

tak sangka ^___^

Assalamualaikum ---"

Alhamdulillah . dah 5 bulan rupanya kita kenal kan kan ? hurm , seyes rasa macam cepat gila mase berjalan . huhu . selalunya kalau aku kenal sesape paling lama pun 2 bulan ataupun taksampai sebulan , tapi dengan dia , sedar tak sedar 5 bulan aku kenal dia . tak sangka beno . hehe , hari ni tetiba nak bukak blek fb nak chech tarikh kita start kenal ,, tengok-ii bulan june sampai sekarang kita kenal kan . macam takpercaya pun ade . hahaha . first main tego-ii kat fb jeh , pastu tiap-ii hari contact sampai sekarang . haha . pelik-ii ^^,  yang paling aku tak boleh lupekan . semua pasal dia aku tahu , dia sanggup cerita pasal dia kat aku , pasal baik buruk dia kat aku . kekadang aku selalu tertanya-ii kenapa aku ? hurm . takpela aku tak kesah pun sape-ii nak sharing dengan aku , asalkan korang dapat hilangkan stress korang bila dapat luahkan kat seseorang . aku selalu jugak cakap kat dia .. awak ni kenapa percaya kat saya ? taktakut ke saya ni jahat ke ? tapiii semua tu dia pun tade jawapan untuk soalan aku tu . huh . dia selalu cakap dia dah bagi semua kepercayaan tu kat aku . haha . aku rasa happy gila bila dapat kenal nan dia . dia faham aku if kekadang aku tak faham dia . aku selalu takboleh control ego aku kat dia TAPI setiap kali aku buat hal dia takpernah nak salahkan aku . yang paling aku suka kalau aku tengah angin dia takpernah buat keputusan terburu-ii , aku je selalu buat keputusan bodo . hahaha . nampak sangat kesabaran dia kat aku . penah satu malam dia call , dia tye aku kalau lepas SPM aku nak tunang tak ? ooo---" *ayat dia >.< aku pun tak pasti nak jawab ape malam tu . so aku cakap taktahu . kenapa dia tanye aku mcm tu ? dia nie seyes ke main-ii ? hurmmm , bia la . kalau aku ade jodoh nan dia InsyaAllah takkan kemana kan kan ? hurmmm ..

Nota Kaki : after SPM kita tengok ape yang terjadi . kalau sudah ditakdirkan itu jalan hidup aku . InsyaAllah aku akan laluinya dengan yang terbaek . hurmmm , doakan kejayaan aku dunia akhirat k :)
kalau dia jodoh aku , doakan dia boleh jadi yang terbaek untuk aku --"

No comments:

Post a Comment