If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Friday 28 September 2012

No Time --"

Assalamualaikum --"

tidakkkkk ! *jerit* lepas trial tuptaptuptap dah nak SPM ? ayoyo bia betul nie .. aku tak mimpi kan ? HAHA ^^, lepas trial sampai lah sekarang ni pergi sekolah cikgu-ii tak habes-ii nak bincang pasal kertas trial . huhu minggu depan cikgu cakap mase untuk latih tubi je .. memang aku ni otak macam robot . haha --" apa exam trial aritu macam mana ? eh , takpelah . saya kena usaha lagi untuk tingkatkan prestasi diri yang lemah longlai ni . haha . pastu yang buat aku tension sekarang ni .. graduasi ? aku takpaham betul lah cikgu-ii nie . graduasi lah , rehlah minda lahhh . haish macam-ii .. fulus pun keluar macam paip air . hah amek kauuu --" sekarang ni aku dah takde mase untuk semua bende remeh temeh kan kan ? tapi semua bende tu jugak aku selalu buat . HAHA ^^ , penyakit aku yang suka nak ON je nie , bila nak buang tabiat yang buruk lagi berkulat tu hah nad ? sedar lah diri tu yang kau tu budak SPM bukan bdak UPSR --" agagagagagawatt ^____^ sebenarnya aku tahu satu cara je nak buang tabiat nie .. caranyaaaa suruh abah bawak lappy g opis and tinggal kat opis .. hah tu lah caranyaaaaa , tapiii aku taksampai hati nak break dengan kau lappy --" hehe *sengal je*nak taknak aku kena jugak break dengan kau lappy disebabkan kau lah aku kena marah , disebabkan kaulah result aku mcm *abcdefghijklmnopqrstuvwxyz==" haha .. oke mulai minggu depan aku break dengan kau tau-ii ? sekarang ni masalah lappy insyaAllah dah selesai , sekarang ni masalah *talianhayat* hehe takdelah masalah telefon , haish memanglah tak dinafikan telefon ni penting kan kan ? tapi takkan aku nak break dengan dia jugak . mana boleh .. dalam telepon tu ade *buah hati* aku .. erghh--" jangan nak cari pasal lah kannnn nak campak jauh-ii HAHA ^^, tapi takpe aku cuba selesaikan dengan cara aku sendiri . haha .  oke dah semua tuh dah selesai kot , sekarang ni masalah hati yang tetiba dah tumbuh bunga . adoii taktahu la macam mane boleh tumbuh . sape lah p tanam pastu letak baja pulak kan kat dalam hati aku ni hah . kejam kan awa ? dah la curi hati saya pastu tanak pulangkan . haishh takpe-ii nti saya amek hati awa tu saya simpan buat pekasam .. HAHA ^^.. oke lahhhhh mungkin malam nie malam terakhir aku perlukan kau lappy . lepasni tak dah kot . HAHA . jangan marah tau lepas saya SPM kita kapel balek . HAHA :] *jangan cakap aku gila sebab kapel dengan LAPTOP* haha

Nota Kaki : lepas ni kita BREAK tauuuu , lepas SPM kita KAWEN terus lah . senang siket . ye dok ? :D
oke .. wish me luck for spm k guys . thankz u all's . iloveyou+missyou=muhammag amirul :) and you ollsss semua *peace*

No comments:

Post a Comment