If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Monday 17 September 2012

i'm sorry but i love you :'D

Assalamualaikum --"



 life ends when u stop dreaming,
hope ends when u stop believing,
love ends when u stop caring,
so dream , hope and love
makes life beautiful...

if love is water , i give u sea
if love is leaves , i give u tree
if love is earth , i give u galaxy
if love is life , i give u my life....


betul cakap awa .. cinta tak bersama jodoh tapi jodoh bersama cinta .. awa sangat hebat berkata-ii tapi kekadang saya sendiri tak pasti .. saya selalu cakap 'InsyaAllah kalau ada jodoh' .. ye sebenarnya apa yang awa cakap tu betul sangat-ii .. tak semestinya kita bercinta dengan seseorang tu dia lah jodoh kita . kita memang tak tahu sape jodoh kita tapi tak semestinya kita kena tunggu je jodo tuh datang dengan sendirinya .. kita kena berusaha dan berdoa untuk mendapatkan yang terbaik untuk kita sendiri .. tapi kalau la awa jodo saya , insyaallah saya akan terima dengan redha .. sape yang taknak seseorang yang baik yyang dapat bimbing kita kan tapi kalau dah tertulis awa jodo saya .. insyaallah saya terima . 

Nota Kaki :terima kasih kerana sudi hadir dalam diri saya , tapi buat masa sekarang kita harus kenal antara satu sama lain dulu kan .. masih banyak yang harus kita perbaiki diri kita . insyaallah awa bole jadi yang terbaek untuk sya :'D


No comments:

Post a Comment