If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Monday 10 September 2012

please don't be SELFISH ^^

Assalamualaikum --'


- sorry gambar sebenar tidak dapat dikesan buat mase ni , hanya gambaran sahaja :) *gile HAHA^^
sekarang ni aku tengok korang ni macam dah tak peduli antara satu sama lain dah , kawan . ade yang something happened pon sampai tanak bagitahu semua orang . bukan aku nak mengamuk or mara-ii tapi kata kawan , sahabat , teman tapi mesra tapi kalau semua bende tanak bagitahu buat ape nak ade kawan kan ? hah . tolonglah bukan kitaorang nak busybody or pape tapi just share mane lah tahu kitaorang boleh bantu kan ? oke lah mungkin tu hak privacy tapi jangan la sampai bende yang besar macam *gajah pun tanak bagitahu , kalau setakat besar simut tu * it's small matter jeyh ^^ sekarang ni aku tengok kita punya group pon macam dah nak berpecah , heyy please don't be selfish guys . yes , walaupun aku bukan leader dalam group tu tapi sebagai manusia yang prihatin terhadap semua kawan-ii aku kena cakap kot *kononnya la prihatin , puihhh HAHA^^ tadelah korang kan dah besar tamau la kita gaduh-ii . ni sampai ade kawan kita terkecil hati . mne boleh . tolonglah piker pasal perasaan orang lain jugak , aku bagitahu ni pun atas nasihat untuk diri aku jugak . aku tanak la orang cakap aku ni over pulak kan . just nak luahkan isi hati yang sudah lama beku , nak jugak cairkan sekali sekala . haha :) korang dah kenal antara satu sama lain since form 1 lagi kan ? s0 takkan la time form 5 ni nak buat hal masing-ii tolonglah terlalu banyak kenangan telah terukir bersama korang . *wahhh , so sweet >.< HAHA . korangggg *separuh menjerit . tahu la masing-ii ade ego masing-ii tapi please tengok kiri kanan k kalau nak cakap or do something , kot-ii la ade yang terasa dengan korang punya perbuatan , setiap manusia ade kelemahan dan kelebihan masing-ii . dan tak semua manusia boleh terima dengan ape yang kita lakukan , s0 ingatlah siket . oke mybe lah selama aku kawan nan korang korang ade tak suka dengan ape yang aku buat k just cakap je depan-ii takyah nak cakap belakang . k aku boleh terima :) aku sayang korang kot , kalau aku tak sayang da lama aku tak layan korang . sebab aku sayang korang lah aku nak group kita still bersama ^^ heshhhh please lah *tangan didada mata ku atas --'

Nota Kaki  : oke . PERHATIAN !! *menjerit .. please tutup buku lama bukan buku baru yang lebeh molek --' arghh HAha ^^ sayang hangpa yang gila lagi sewel :)

No comments:

Post a Comment