If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 22 September 2012

Agak-ii Boleh ?

Assalamualaikum --"

ape yang nak di update hari .. haha .. macam tade pape je yang menarikkk :) kesah pulak aku kan kan ? haha ... hurm start dari cuti 1MALAYSIA aritu sampai lah hari ni aku tak langsung jejak kan kaki kat sekolahhh .. haha , baek kan aku ? erggghh --" hahaha maklumla baru habes trial *korok la bru habes trial , bukan habes SPM lagi kan .. haha .. ksorry --' hahaha .. oke panjang beno aku bebel . sebenarnya aku nak cakap , aku tak saba nak tunggu bufday dia .. asal aku yg exited neyh --" haha LOL
aku nak jadi yang pertama n yang terakhir wish bufday dia sebenarnya :) hohoho --" agak-ii boleh takkk ? *kesah pulak aku kan kan ? hesh , gila semalam dapat call dia sekejap je , tk sampai 30 minit . selalunya kalau da call sampai 1/2 jam .. ahakz .. nak terbaka telinga aku :D hehehe .. semalam call pon sebab sesaja je nak habeskan kdit sebab hari ni dah exipired date --"erghhh .. gila best dapat cakap nan dia , dah dga suara dia pon dah ok . dah tahu dia selalu ok pon dah cukop bagi aku --" wekk :P
dia selalu bagi kata-ii yang aku sendiri terpiker 'betul jugak ape dia cakap' if bende tu copy&paste :d HAHA ^^ *kantoi la kan awok bg copy&paste ? hehe ..
nak denga awa gelak-ii lagi . nanti bufday awok dpt free call jangan lupa call kita . ahakz . Eh, awak kan cakap nak buat hokitoki ! yes , awa memang sengal lah paan :D HEHE ^^
semalam kita pulak yang kena sengal awa tuh . sape suh selalu sengal kan ? kan dah jangkit .. hehe :]
hehe klahhh , kalau nak citer pasal dia memey sampai bila-ii tak habes . hehee . btw imissu lah . kbye-ii

Nota Kaki : takdapat nak luahkan dengan kata-ii :D weheeeeeeeeeeeeeee ^^

No comments:

Post a Comment