If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Thursday 23 August 2012

selmat hari-ii raya :)

Assalamualaikum --'

Eh , dah raya ke ? haha . yela .. hurmmm . ape cer raya korang ? dapat duet raya banyak ? untunglah banyak , kita dapat sampul kosong ja :') huahuahua .. raya tahun ni best siket dari raya tahun lepas kot walaupun lepas raya aku trial . hehe . raya pertama kita orang pergi umah makngah nak maklong belah ibu .. hehe . boleh la asalkan bejalan kan . raya kedua ade kenduri belah abah . hah lagi lah best sebab dapat jumpa kekasih aku *nabihah mahazir aka KAKCIK . hehe . kita orang makan laksa , nasi , lontong hah amek kau tak naik pulak berat badan aku kan . haha . pastu aku dengar story kak cik wow . terkejut mak ! haha tak sangka kan .. hehe *biarlah rahsia .. pastu selebehnya photoshoot lah kan .. haha .. haha . duet raya aku tahun ni RM60 je . hurm Alhamdulillah :)
lepas tuh ape je orang datang rumah atok aku sampai penuh satu rumah . haha tak boleh nak bising lagi la kan . haha . hehe . pastu aku tension duduk kg , yelah LINE macam babun . takde langsung pastu terima msej lmbat sampai gaduh-ii nan **** . tahpape sebab dia kata wa bls txt lmbat . haha . tension je ! oke selebehnya nak tunjuk gambaaaaaa ;)

ape ? ape ?
tahu dah budak tuh comel . haha :)
kak long AMIRA :) 
kak dayah 
*aku cmgini la kalau tgkap gmba OVER lbh siket :) HAHA
sepupuku 3N 
*ade mksud disebalik tu :)
hah ape pelik ?
memang pelik pun sebab aku je wane lain . hahax :)
*tapi saya BUKAN ank angkat ok ! haha
k FINALLY . harusla gmba tuan punya badan .
nadaDHIRAH ! hehe
kbye <3

Nota Kaki : hidup trial ! *angkat tangan :) selamat hari raya and selamat hari trial . huhu . budak tu rindu wa . oke terima kasih sebab merindui diri saya :) HAHA !







No comments:

Post a Comment