If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Monday 9 July 2012

prepare :)

Assalamualaikum --"

Eh , hari sukan dah habes , hari keusahawanan dah habes , lepas nie trial and fokus spm la pulak kan ? aduh .. macam mane aku nak kuatkan hati aku supaya aku ni rajen belaja nie ? haha .. ade sape-2 boleh tolong ark ? Eh , mana boleh kan ? kena lah tolong diri sendiri apelah :') .. jangan nak mengade sangat lah kan >.< dah besar pun takkan nak suruh orang lain yang uruskan diri kita .. kenalah kita sendiri yang urus diri kita .. k saya tahu itu .. InsyaAllah saya akan cuba yang terbaek untuk diri saya jugak ==' lepas nie fokus dalam kelas , jangan nak borak-2 lagi .. jangan nak tido time ustazah mengaja . haha .. kalau boleh stayback kena lah selalu , hehe :) k tahu aku memang malas nak stay-2 nie kan .. ahakz .. oke lepas ni .. lappy kena suruh abah bawak pegi opis ~ oke kalau aku nak berubah so aku kena korbankan sikit :) bukan untuk siapa pun untuk diri aku jugak kan :') betul takkk ? SPM dah la sekali seumur hidup takkan aku nak siakan-2 dia pulak .. kesian lah pakwe SPM :') kalau kita tak jaga dia baek-2 nanty kita yang menyesal .. kita sayang awak SPM <3 ahakz :'D kmelebeh :P oke lah korang kita dah nak kena studyhard sikit ..

Nota Kaki : saya taknak sia-2kan SPM saya , doakan saya berjaya dunia akhirat :) yang penting saya sayang anda semua :')

No comments:

Post a Comment