If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Sunday 8 July 2012

APTB =="

Assalamualaikum --'
hai semua :] todaytodaytoday sangat membosankan if ade hari keusahawanan :") .. macam ape jeyh .. first memang lah exited nak pegi kan tapi bila balek rase menyesal pulak datang :) aptb --' pagi-2 tadi boleh la jugak kan , aku masuk mini zoo , tengok membe main paintball , pegi gerai jualan .. tengok konsert *sangatlah :] .. hehe . dah la tak dapat tengok artis --> iqram dinzly dengan nabila huda :') ok lupakan .. pastu budak klang macam badmood pulak , lagi la aku takde mood kan . haish ,, dengan nampak ustaz tu dating ngan ustazah baru dia tuh .. *haktuihhh :') kononlah post pasal tazkirah bagai , adoii aptb --' hurm , memang patut pon ape yang su cerita tadi tu , memang patut pun dia kena marah macam tuh  puihh lah --' huhu .. seyes benci doh ngan perangai kau tuh .. nak ludah banyak-2 boleh tak kat muka kau ? *geram seyh -.- dah lah , aku nak tunjuk gambar nie .. tengok jelah ae >.<
tepi sekali
-mus , aku , khatty , ten , ian , LILI -
suhaina dengan pizah :)
me and IFFAH <3
suhaina & nada :)
itu DIA :') ahakz 

haha , dah la yer :) nak tengok lagi :) kat FB ade .. hehe . boleh like ngan komen lagi tahu :')
hehehehe .. kbye :] sumpitttttttttttttttt nak nanges tetiba :) puihhh

Nota Kaki : sudah , menyesal aku kenal dengan manusia macam korang :') bukan dalam gambar oke .. hehe >.< kalau lah masa boleh berputar tak hingin aku kenal kaukaukau :) haktuihh cakap tak supa bikin macam keling --"





No comments:

Post a Comment