If people are trying to bring you DOWN it only means that you are above them <3

Saturday 28 July 2012

PLKN --"

Assalamualaikum --'
 hai semua apo khabo ? sehat ? macam mana puasa ? hehe , alhamdulillah masih hidup jugak kita kan s0 teruskan berpuasa k and beramal ibadah :) hehe , memandangkan dah 4 hari wa tak online wa nak bagitahu wa amat merindui facebook wa and my sweetie blogger untuk wa meluahkan inti dalam hati wa nie , aduhh ..  wa nak kongsi pasal KHIDMAT NEGARA (PLKN) amboi , macam dah penah join je kan bunyinya .. haha . ekceli sebenarnya hari jumaat tu sampai-2 je kat sekolah belum sempat nak duduk kat barisan suhaina terus tanya aku 'nazatul kau dapat PLKN ?' aku dengan muka blurnya ' hah , dah dapat tahu ke ?' adoi , aku memang tak tahu apa-2 pun time tuh maklumlah dah banyak hari tak online s0 info semasa agak ketinggalan la sikit , hehe . okeh :) bising jugak orang cerita pasal PLKN , adoi dalam hati aku ni tak tentu arah dibuatnya 'mintaq-2 aku takdapat' aku memang tanak masuk PLKN yang agak pape tuh kan .. balek je sekolah aku terus hanta sms tapi dia tak reply pon .. ape kejdahnya telan duet orang , hesh bulan pose ni buat dajal pulak kan .. s0 aku nak online disebabkan msej yang aku hanta tak direply-2 , tapi line ni begok pulak tak boleh aku online and aku terus sms liyana and suruh dia tengokkan .. apa nak jadi aku dapat PLKN akhirnya ! sumpah time tuh nak nanges .. aku tanak paham tak , tak payah la nak panggil-2 , p panggil orang yang nak giler join PLKN tuh , tahpape jerh --' resah aku dibuatnya , asyik-2 aku fikir pasal PLKN jerh , bila aku tanya ibu , ibu cakap 'kenapalah kakak boleh dapat , macam kakak boleh tahan sangat' tengok ibu pun tak percaya aku boleh dapat and abah pulak macam takde persaan . aduh .. okelah untunglah sape yang taknak tapi memang dia takdapat , sape yang nak tapi takdapat tu cuba try mohon la ataupun tukar dengan aku , HEHE .. macam boleh pulak kan ?

Nota Kaki : tahpape je , kalau masuk PLKN bukan dapat kerja bagus-2 pun lepas tu , lebeh baek cari pebgalaman kerja lagi fun , pape pun aku memang dah tak tahu nak luahkan kat sape lagik , aku memang tak nak masuk PLKN tuh :'( help me =="
sudah . aku tanak tunjuk muka aku yang merah macam hantu nie ,
puas aku meraung takde sape pun yang nak pedulikan .. HEHE
ktipu --'
Assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment